• Rekrutacja do Przedszkola na rok szkolny 2024/2025

        • Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Kożuchowa z dnia 25 stycznia 2024r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2024/2025 do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Kożuchów rozpoczynamy rekrutację dzieci na nowy rok szkolny.

           

          REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

          1. OGŁASZAMY REKRUTACJĘ UZUPEŁNIAJĄCA DLA DZIECI 5 i 6 LETNICH. DOKUMENTY  REKRUTACYJNE ZAMIESZCZONE SĄ PONIŻEJ - TAKIE JAK PODCZAS I ETAPU REKRUTACJI.
          2. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW 05.04.2024R. - GABINET DYREKTORA LUB BIURO PRZEDSZKOLA
          3. W DNIU 12.04.2024R. W PRZEDSZKOLU ZOSTANIE WYWIESZONA LISTA DZIECI ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZEDSZKOLA, A W DNIU 29.04.2024R. LISTA DZIECI PRZYJĘTYCH .
          4. WOLNE MIEJSCA POSIADAMY JEDYNIE DLA DZIECI 5 i 6 LETNICH. 

                                          ..............................................................................................................................

           

          HARMONOGRAM REKRUTACJI

          • Wstępny etap rekrutacji DLA RODZICÓW DZIECI AKTUALNIE CHODZĄCYCH DO PRZEDSZKOLA: termin od 25.01.2024r. do 02.02.2024r.

            Potwierdzenie woli kontynuowania edukacji w naszym przedszkolu przez rodziców dzieci aktualnie uczęszczających do naszej placówki  

            druk_1_-_deklaracja_dla_naszych_dzieci.pdf

          • I etap rekrutacji dla NOWYCH DZIECI: termin od 12.02.2024r. do 23.02.2024r.

            Rodzice składają dokumenty w Przedszkolu Miejskim Nr 1 na ul. 22 Lipca 1807 nr 45 w godz. 7.00 - 15.30 u Dyrektora Przedszkola lub w biurze obok Gabinetu Dyrektora. Dokumenty można pobrać w wersji elektronicznej (poniżej) lub wydrukowane (adres i godziny jak powyżej). Dokumenty można też składać elektronicznie na adres: przedszkolenr1@op.pl (prosimy aby telefonicznie potwierdzić czy dotarły - tel 68 355 24 58 wew. 33, 34)OSTATECZNY TERMIN ODDANIA DOKUMENTÓW piątek 23.02.2024r. do godz. 15.30

          druk_2_-_wniosek_o_przyjecie_dziecka_do_Przedszkola(3).pdf

          druk_3_-_oswiadczenie_-_wielodzietnosc_(1).docx(4).pdf   

          druk_4_-_oswiadczenie_-_samotne_wychowywanie_dziecka.docx(4).pdf

          druk_5_-_oswiadczenie_-_zatrudnienie.docx(5).pdf 

          druk_6_-_oswiadczenie_-_podatek.docx(2).pdf

           

          • W dniu 04.03.2024r. o godz. 9.00 w holu wejściowym do Przedszkola zostaną wywieszone listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Przedszkola.

          • II etap rekrutacji DLA KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH do Przedszkola: termin od 05.03.2024r. do 15.03.2024r.

            Rodzice zakwalifikowanych kandydatów potwierdzają wolę przyjęcia do przedszkola poprzez złożenie dokumentów na II etap rekrutacji: Dokumenty zostaną zamieszczone  w dniu 15.03.2024r. (dzień wywieszenia w Przedszkolu list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych).

          Oswiadczenie_woli_potwierdzajace_wybor_naszego_przedszkola_-_dla_rodzicow_zakwalifikowanych_kand(1).pdf

          Oswiadczenie_o_wyrazeniu_zgody_na_przetwarzanie_danych_osobowych.docx(1).pdf

          Upowaznienie_do_odbioru_dziecka_z_przedszkola.docx(2).pdf

           

          • Ostateczny termin złożenia dokumentów  - do dnia 15.03.2024r. do godz. 15.30

            Rodzice składają dokumenty w Przedszkolu Miejskim Nr 1 na ul. 22 Lipca 1807 nr 45 w godz. 7.00 - 15.30 u Dyrektora Przedszkola lub w biurze obok Gabinetu Dyrektora. Dokumenty można pobrać w wersji elektronicznej (powyżej) lub wydrukowane (adres i godziny jak powyżej). Dokumenty można też składać elektronicznie na adres: przedszkolenr1@op.pl (prosimy aby telefonicznie potwierdzić czy dotarły - tel 68 355 24 58 wew. 33, 34).

             

          • W dniu 18.03.2024r. o godz. 9.00 zostanie wywieszona lista kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola.

           

           

liczba odwiedzin: 2216